چاپ ليبل

ليبل|رول

چاپ ليبل

پرينتر هاي چاپ ليبل

ليبل

پرينتر هاي چاپ ليبل

همانطور كه مستحضر هستيد ، براي استفاده از ليبل  در محصولات ، اماكن و بسته بندي هاي خود ، ميبايست دستگاه چاپ ليبل و يا پرينتر چاپ ليبل را تهيه نموده و آن را مورد استفاده قرار بدهيد .

اما برخي از نكات براي تهيه دستگاه چاپ ليبل ضروري بوده و دانستن آنها خالي از لطف نميباشد .

در اين مقاله قصد داريم تا اطلاعاتي را در رابطه با پورت دستگاه چاپ ليبل خدمت شما عزيزان ارائه نماييم.

براي خريد  و تهيه دستگاه چاپ ليبل ، ميبايست توجه پورت مصرفي در اين دستگاه ها داشته باشيد چرا كه پورت دستگاه چاپ ليبل ، ميتواند به شدت مهم باشد .

برخي از پورت هاي دستگاه چاپ ليبل عبارت اند از :

– پورت موازي

– پورت سريال

– پورت شبكه

– پورت يو اس بي

پورت موازي :

در اين پورت كه در بيشتر دستگاه هاي چاپ ليبل استفاده ميشود ، مستقيم و استاندارد به پرينتر وصل شده و هيچ گونه وابستگي و نياز به نصب درايور هاي پرينتر ندارد .

بنابرين ، عدم نياز به نصب درايور و …. ميتواند يك نقطه قوت براي اين پورت به شمار آمده و باعث بشود كه در بيشتر موارد و انتخاب ها در چاپ ليبل و دستگاه چاپ ليبل، از اين پورت استفاده شود .

شايد برايتان سوال باشد كه بدانيد ، در مواقعي كه از دستگاه هاي پرينتر و دستگاه هاي چاپ ليبل و رول زيادي استفاده ميشود ، كدام يك از پورت ها ميتواند كارايي بيشتري را داشته و مناسب واقع شود ؟

در جواب به اين سوال ميبايست خدمتتان اعلام نماييم كه پورت شبكه ميتواند بهترين انتخاب براي همچين اماكني كه نياز به استفاده از تعداد زياد دستگاه پرينتر ميباشد بوده و ميتواند نقش به سزايي را در تسريع بخشيدن به كار ها و امور مربوط به چاپ ليبل ببخشد .

 

منبع: ليبل،رول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.